Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Włodawa

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Koordynator ds. dostępności
Data utworzenia
2020-09-17
Opis

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Włodawa

Pan Michał Niedźwiecki

 

Kontakt:

Michał Niedźwiecki
Urząd Gminy Włodawa
Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa

tel. 82 57 21 234
E-mail: koordynator.dostepnosci@gmina-wlodawa.nazwa.pl

 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

-   wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Włodawa i gminne jednostki organizacyjne;

-   przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi
w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

-   monitorowanie działalności Wójta Gminy Włodawa oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

-   przedstawianie Wójtowi Gminy Włodawa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;

sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Sołoducha
Dodano do BIP dnia: 2020-09-17 09:41:52