Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Włodawa

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Włodawa, referent ds. ewidencji i emisyjności budynków, termomodernizacji. OZE, regulacji stanu prawnego dróg gminnych.

Jednostka ogłaszająca
Gmina Włodawa
Data ogłoszenia
2021-09-11
Termin składania dokumentów
2021-09-27
Wymagane wykształcenie

1.obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

2.nieposzlakowana opinia;

3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4.wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. doświadczenie zawodowe – 2 lata pracy w administracji samorządowej;

2. staż pracy – 5 lat;

3. znajomość obsługi Microsoft Office; prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym;

4. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego;

5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

1.Prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego w zakresie realizacji na terenie Gminy Włodawa Programu „Czyste powietrze”, a w szczególności:

1) udzielanie informacji o Programie osobom zainteresowanym złożeniem wniosku
o dofinansowanie,

2) podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie,

3) wsparcie wnioskodawców w zakresie przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności,

4) pomoc Wnioskodawcom przy wypełnianiu wniosków oraz przekazywanie ich do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie,

5) pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników,

6) sporządzanie raportów z liczbą złożonych wniosków w celu wystąpienia do WFOŚiGW o wypłatę środków na rzecz Gminy.

2. Prowadzenie spraw z zakresu pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności,
a w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Włodawa i gminne jednostki organizacyjne;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Wójta Gminy Włodawa oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) przedstawianie Wójtowi Gminy Włodawa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;

5) sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków dotyczących Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

4. Regulacja stanu prawnego działek gruntu zajętych pod drogę publiczną, w tym:

1) prowadzenie postępowań w sprawach o ustalenie odszkodowania za grunty wydzielone pod gminne drogi publiczne;

2) wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z regulacją stanu prawnego gminnych dróg publicznych;

3) występowanie do sądu powszechnego o urządzenie ksiąg wieczystych, dokonywanie wpisów i wykreśleń w księgach wieczystych.

5. Zabezpieczenie pomieszczeń i dokumentacji na stanowisku.

6. Opracowywanie materiałów sprawozdawczych i informacji z zakresu działania.

7. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z aktualnym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i przekazanie w określonych rozporządzeniem terminach do Zakładowego Archiwum.

8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.

Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny;

2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Wzór kwestionariusza dostępny na stronie ugwlodawa.bip.lubelskie.pl-wnioski do pobrania-kadry;

3. oświadczenie kandydata:

a) o posiadanym obywatelstwie;

b) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

3) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;

5) o zapoznaniu się z „Informacją dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie” dostępną na stronie ugwlodawa.bip.lubelskie.pl-wnioski do pobrania-kadry;

4. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych);

5. zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016);

6.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

Warunki pracy

1. wymiar czasu pracy: 1 etat;

2. miejsce pracy: Urząd Gminy Włodawa, Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa;

3. liczba stanowisk pracy: 1;

4. praca przy komputerze;

5. umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony z zastrzeżeniem realizacji obowiązku odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282);

6. osoba zatrudniona na stanowisku referenta ewidencji i emisyjności budynków, termomodernizacji. OZE, regulacji stanu prawnego dróg gminnych w Urzędzie Gminy Włodawa będzie podlegała bezpośrednio Kierownikowi Referatu Inwestycyjnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Włodawa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać do dnia 27 września 2021r. godz.1500

 osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Włodawa, Al. Jana Pawła II 22, sekretariat pok. Nr 11

lub przesłać na adres Urzędu Gminy Włodawa, Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko - referent ds. ewidencji i emisyjności budynków, termomodernizacji. OZE, regulacji stanu prawnego dróg gminnych”.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu do Urzędu. Złożone dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w Ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gmina-wlodawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Włodawa.


Wybrany kandydat
Michał Niedźwiecki
Uwagi
Termin i miejsce rozmowy - 5 październik 2021 r. godz. 9 pokój nr 12 Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II 22.

Michał Niedźwiecki
Uwagi
Termin i miejsce rozmowy - 5 październik 2021 r. godz. 9 pokój nr 12 Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II 22.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sołoducha Andrzej
Dodano do BIP dnia 11-09-2021 22:00:01